Модуль інтеграції 1С/BAS із сервісом служби доставки «Нова пошта» буде незамінний для: - зручний підбір і заповнення одержувача; - робота з реєстрами відправок; - авто-створення оплат для Наложки; - завантаження платежів Контроль оплат з реєстру (потрібен пРРО*); - модуль СМС-розсилок (крім баз з «*»); - підготовка ТТН/ЕН для 95% ваших посилок; - управління та друк Експрес-накладних НП; - у разі якщо у вас кілька організацій працює з кількома відправниками НП; - оновлення та контроль статусів посилок. --- У разі використання разом з модулями eComm+ Торгові майданчики забезпечується повна взаємодія без програмування, а також автоматичне заповнення Електронної накладної! --- На розробку цього рішення витрачено 150+ годин розробки.
Замовити зараз
Демонстрація роботи з модулем Нова пошта
На відео з 5 хвилини продемонстровано роботу модуля Нова пошта на прикладі взаємодії з модулем Prom. У разі налаштування обміну статусами замовлень з торговельним майданчиком, якому і присвячене дане відео, ви отримаєте попередньо заповнену Електронну накладну, зможете сформувати, роздрукувати та надіслати клієнту номер ТТН (наприклад, за допомогою СМС або через Телеграм/Вайбер-бот), а також наша система автоматично передасть номер ТТН на маркетплейс Пром.юа або Розетка).
Модуль Нова пошта для інтеграції з BAS та 1С:Підприємство
дасть змогу заощадити ваш час для обслуговування продажів і доставки
Створення Експрес-накладних / ТТН
Формування Експрес-накладних (ЕН) з документів Замовлення покупця. При взаємодії з модулями Торгові майданчики дані в попередню ЕН заповнюються автоматично. Залишилося тільки сформувати ТТН і відправити трек-номер клієнту!
Друк ЕН і надсилання номера ТТН
Модуль дає змогу внести коригування в ЕН, обрати іншу організацію-відправника або поміняти одержувача, поміняти вагу та об'ємну вагу посилки, габарити; після чого сформувати ТТН і надіслати Трек-номер клієнту через вбудований в 1С/BAS сервіс відправки СМС або Чат-бот*.
Робота з кількома відправниками
Наш модуль дає змогу створювати ЕН від кількох різних організацій-відправників без необхідності змінювати налаштування модуля - це значно спрощує роботу та формування ТТН. Індивідуально можна реалізувати логіку вибору того чи іншого відправника Нової пошти.
Відстеження статусів посилки
Створена ТТН або змінився статус посилки — ви зможете побачити це в списку Замовлень покупців - вся інформація оновлюється автоматично за заданим вами розкладом. Замовлення також можна сортувати/фільтрувати за станами посилки або знайти за Трек-номером Нової пошти.
Власники «Нової пошти» у 2020 році купили сервіс термінової кур'єрської служби доставки iPost (Айпост). Сервіс вигідний не тільки відправникам (інтернет-магазинам, виробникам...), а й незалежним кур'єрам або різним кур'єрським службам по всій Україні, адже об'єднує в собі всі переваги кур'єрської доставки та персонального сервісу. Детальніше про модуль інтеграції iPost з обліковими системами BAS і 1С:Підприємство можна на цій сторінці.
Модуль Нова пошта для 1С:Підприємство / BAS — це розробка нашого відділу Marketplace, яка є частиною системи eComm+ для конфігурацій BAS / 1C і дозволяє автоматизувати процес доставки, а також забезпечує повну взаємодію з іншими підсистемами eComm+. Інтеграція Нової пошти з обліковою системою 1С/BAS допоможе вашому бізнесу вирішувати такі рутинні завдання: - підготовка та друк Експрес-накладних (ТТН) та - відстеження/оновлення станів посилок.
Можливості інтеграції Нової пошти з 1С / BAS
Краткий перечень возможностей модуля Новая почта для BAS и 1С:Підприємство
Кілька облікових записів Нової пошти
Усі види доставок Нової пошти
Налаштування за замовчуванням для відправника
Зворотна доставка грошей і документів
Автоматичне заповнення ЕН даними
Контроль оплати для юр. осіб
Інтеграція з модулями Торгові майданчики
Надсилання СМС покупцеві з номером ТТН
Автоматичний розрахунок ваги, об'єму посилки
Робота через API 2.0 Нової пошти
Важливо: Для роботи з модулем Нова пошта необхідний ключ API сервісу, а також ліцензія на модуль доставки Нова пошта.
Досягайте цілей разом з необмеженим функціоналом BAS!