IP-телефонія для дому та офісу

IP телефонія, IP телефонія безкоштовно, Купити рішення для IP телефонії в Києві та регіонах
Сучасне програмне забезпечення для IP-телефонії - це ідеальне рішення для бізнесу. Система, що легко налаштовується, дає змогу швидко організувати якісний зв'язок, знижуючи витрати та покращуючи комунікацію. Ми пропонуємо інтеграції з BAS, що робить управління бізнесом ще більш зручним і ефективним. Налаштуйте, підключіться і насолоджуйтеся відмінним зв'язком у будь-якому місці!
Суть роботи, особливості та переваги IP-телефонії
  • IP-телефонія не має єдиної універсальної системи і впроваджується індивідуально з
    урахуванням потреб клієнта. Це набірний комплект, що складається з обладнання,
    спеціального софту, а також методів, які реалізують звичайні для зв'язку по телефону функції: дозвон і прийняття дзвінків.
  • Перевага технології - мінімальні витрати на зв'язок, оскільки відсутня
    необхідність вдаватися до міських або міжнародних ліній (організовувати
    свої), усе відбувається через уже наявну Інтернет-мережу. Витрати включають
    переважно купівлю технічних пристроїв, що швидко окупається, і абонентську
    плату SIP-провайдеру.
  • Суть цієї комунікаційної технології полягає в перетворенні голосу в
    комп'ютері спочатку в цифровий сигнал, а потім в аналоговий, який відтворюється в динаміці вашого співрозмовника.
  • Перевага в тому, що комунікація однаково можлива як з мобільними та
    аналоговими, так і мережевими пристроями. Простіше кажучи, ви можете об'єднати всі типи телефонів вашої компанії в єдину IP-АТС із розподілом дзвінків.
  • Під час дзвінка вхідний сигнал за допомогою IP-шлюзу перетворюється з цифрового в аналоговий або GSM формат сигналу. Аналогічне перетворення реалізується під час дзвінків з IP-телефонії на телефони абонентів. Голос, що передається через IP-мережу, стискається кодеком, що робить передачу даних швидшою і якіснішою.
Економія на дзвінках
Завдяки інтеграції різних типів телефонії: від аналогової та цифрової до GSM, а також інших каналів зв'язку
Економія на обслуговуванні
Налаштована система Телефонії працює стабільно і майже не потребує регулярного обслуговування
Економія часу
Ви перестаєте піклуватися про те, з якого номера краще зателефонувати, вибираючи оптимальний тариф, жанглюючи телефонними слухавками
Рекламні кампанії
Ви можете рекламувати свій бізнес, програючи рекламні кампанії під час очікування абоненту
Завжди там де ви
Ваш робочий телефон завжди з вами, де б ви не знаходилися - достатньо стабільного каналу Інтернет, чи то дротового, чи то Wi-Fi, чи то 3G/4G/LTE
Звітність та інтегрованість
Гнучка звітність поряд з інтеграцією з сучасними бізнес-рішеннями, наприклад такими як 1С:Підприємство і Бітрікс24
Різновиди IP-телефонії
Затребуваність на ринку визначила найбільш популярні типи IP-телефонії:

  • IP-ATC на основі програмних продуктів з відкритим вихідним кодом (готові апаратні системи);
  • Віртуальні (хмарні) АТС, пропоновані SIP-провайдерами.
Апаратні IP-ATC вигідні тим, що не потрібно оплачувати користування АТС у хмарі, а платити тільки за використання SIP каналу провайдера. Вагома прерогатива апаратних систем - можливість підключення аналогового обладнання, зокрема факсу. У варіанті з хмарною АТС це набагато складніше і потребує додаткових витрат.

Важливо знати, що з апаратним підключенням клієнт може вибирати кілька SIP-каналів і працювати, вибираючи тарифи з найнижчою оплатою. У хмарі доступні тільки
цінові пропозиції провайдера.

З апаратною системою можна вибирати провайдерів з інших країн і працювати за місцевою тарифною сіткою, що зручно, якщо ваша компанія веде бізнес на міжнародному
ринку.
Досягайте цілей разом з необмеженим функціоналом BAS!
Керуйте контентом та замовленнями на різних сайтах прямо з BAS!