CRM в програмах BAS

Готові рішення для автоматизації взаємовідносин з клієнтами та партнерами в конфігураціях BAS для України широко використовуються торгово-виробничими підприємствами та, особливо, їх інтернет-представництвами (інтернет-магазинами). Основна мета їх використання - підвищення продажів та масштабування обслуговування клієнтів та партнерів.
Продукти BAS з CRM
SKU: 700.954.29
100
299
Комплексний підхід в автоматизації взаємовідносин на базі рішень BAS з вбудованою CRM і нашими доповненнями - готовими рішеннями eComm+
CRM в BAS: кожна конфігурація BAS має свої можливості та особливості роботи з CRM - радимо вам уточнювати наявність тієї чи іншої функціональної можливості перед вибором

Що є готового в типовій CRM

На прикладі типових можливостей
BAS Малий бізнес / BAS Small Business

Контакт-центр

Контакт-центр включає в себе багато інструментів такі як:
  • робота з завданями та Лідами у списку
  • канбан-дошка з гнучким управлінням
  • робота з календарем (в тому числі Google)
  • дошки (особисті та командні)

Ліди та воронки

Робота з Лідами:
  • робота з лідами у списку чи в канбан до того, як лід стане вашим покупцем чи замовником
  • завантаження лідів з зовнішніх джерел
  • конвертація лідів в контрагентів та контакти
  • можливість вилучення лідів та перевелення лідів в розділ неякісних
  • гнучке додавання необхідних етапів роботи з Лідами

Контрагенти та контакти

Конфігурація дозволяє створення записів в довідники Контрагентів (покупців та постачальників, банків та інших служб), контактних осіб (можуть бути не зв'язані з контрагентами), а також будь-якої необхідної контактної інформації, яку, при необхідності, можна розширити своїми полями. Також можна визначати джерело залучення цього контракту і, при необхідності, аналізувати витрати на залучення.

Робота з подіями

Система підтримує роботу з наступними подіями та їх планування, а при підключенні відповідних додаткових готових рішень автоматизацію процесу додавання будь-яких подій.
Події, що підтримуються:
  • дзвінки
  • листи та СМС
  • зустрічі та записи на прийом
  • інші події
Чат-боти для бізнесу

Замовлення та номенклатура

Однією з ключових потреб кожного комерційного підприємства є конвертація лідів в успішні замовлення по яких пізніше надійдуть кошти на оплату і закриється угода. Не можливо також обійтись без гнучкого довідника товарів та послуг (номенклатури) без яких не обходиться жоден продаж. Великий внесок в збільшення продажів додають Набори, використання яких може перетворити вашу базу торгових варіантів в безліч унікальних пропозицій.
Як правильно заповнювати Номенклатуру

Канали продажів і аналітика

Серед доступних інтегрованих каналів продажу є:
  • обмін з сайтами
  • чат-бот для запису на послуги
  • контактні форми Google
  • аналітика і звіти
Додатково можна підключити будь-яуі готові рішення eComm+ в якості додаткових каналів продажів
Модулі eComm+ для автоматизації торгівлі

Додаткові сервіси

Серед додаткових важливих можливостей CRM є можливості:
  • масового розсилання SMS або листів
  • правила визначення робочих процесів для автоматизації деяких подій, повідомлень тощо
  • шаблони Комерційних пропозицій та листів

Додаткові готові рішення

Щоб розширити можливості вбудованої CRM в облікової системи ми пропонуємо також:
  • спілкування в популярних месенджерах та підключення чат-ботів
  • інтеграція з IP-телефонією компанії
  • автоматизацію та роботизацію рутинних операцій в обліковій системі завдяки модулю Роботизації MCBP+
  • інші готові інтеграції та сервіси
Докладніше про роботизацію MCBP+
Досягайте цілей разом з CRM в BAS!
Будуйте міцні взаємовідносини з клієнтами та підвищуйте прибутковість бізнесу.