Для тих, хто вперше стикається з цим поняттям, пояснимо, що чат-бот – це віртуальний партнер, який імітує поведінку людини у спілкуванні з клієнтом чи користувачем. Чат-бот здатний відповідати на певні питання з бази даних та реагувати на певні команди. Великий попит на чат-ботів пов'язаний із зростанням популярності таких засобів комунікації, як месенджери (Telegram, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger), у яких основним є текстовий, а не голосовий зв'язок. За великим рахунком чат-бот використовується в здавалося б банальних ситуаціях, які, як правило, забирають багато часу у живої людини. При цьому завдання, які вирішує бот, не можна назвати простими.
Ось кілька прикладів ситуацій, з якими легко може впоратися чат:- відповідати на типові питання;
- вирішувати проблеми клієнтів або користувачів, які не виходять за межі прописаного скрипту діалогу;
- допомагати у виборі та замовленні товару, надавати супутні послуги;
- приймати оплату від клієнтів та/або відправляти фіскальні чеки.