Журнал дзвінків та аналітика Asterisk в BAS / 1C
Знайдіть прибуток там, де його втрачають ваші конкуренти!
* якщо в даний момент ви не можете прийняти рішення про покупку
Журнал дзвінків Asterisk у зв'язці з BAS і 1С:Підприємство: аналітика і звіти
SKU: 700.954.29
100
299
Модуль, який дає змогу зафіксувати всю важливу інформацію, що стосується телефонних дзвінків, зробити їхній розгорнутий аналіз загалом по всій компанії.
Журнал дзвінків фіксує кожен виклик (вихідний, вхідний, пропущений) з усіма параметрами: хто, кому, коли, за яким номером дзвонив і наскільки тривалою була розмова. Всі поля в BAS і 1С:Підприємство заповнюються автоматично на основі інформації з Asterisk і відображаються в панелі телефонії.

За допомогою модуля «Журнал дзвінків і аналітика», ви зможете отримати статистику:
за робочими годинами і днями тижня, вхідними, вихідними, пропущеними дзвінками (щоб, наприклад, визначити необхідність корекції часу обідньої перерви і доцільність суботніх чергувань);
за каналами зв'язку (наприклад, для аналізу ефективності рекламної компанії);
за рівнем навантаження на операторів;
за регіональним принципом та іншими параметрами.
Ви в 1 клік зробите відбір пропущених дзвінків від нових контрагентів, яких поки що немає в базі, і отримаєте список потенційних клієнтів для першочергового обдзвону.

Впроваджуйте модуль телефонії «Журнал дзвінків і аналітика», щоб не втратити жодного клієнта!
Потрібна допомога з вибором автоматизації бізнесу?
Отримайте безкоштовну консультацію експерта INGENUM - дізнайтеся, як зробити свій бізнес кращим!
Даю згоду на обробку персональних даних