Журнал дзвінків Asterisk у зв'язці з BAS і 1С:Підприємство: аналітика і звіти
SKU: 700.954.29
100
₴
299
₴
Модуль, який дає змогу зафіксувати всю важливу інформацію, що стосується телефонних дзвінків, зробити їхній розгорнутий аналіз загалом по всій компанії.
Замовити зараз
Журнал дзвінків фіксує кожен виклик (вихідний, вхідний, пропущений) з усіма параметрами: хто, кому, коли, за яким номером дзвонив і наскільки тривалою була розмова. Всі поля в BAS і 1С:Підприємство заповнюються автоматично на основі інформації з Asterisk і відображаються в панелі телефонії.
За допомогою модуля «Журнал дзвінків і аналітика», ви зможете отримати статистику: за робочими годинами і днями тижня, вхідними, вихідними, пропущеними дзвінками (щоб, наприклад, визначити необхідність корекції часу обідньої перерви і доцільність суботніх чергувань); за каналами зв'язку (наприклад, для аналізу ефективності рекламної компанії); за рівнем навантаження на операторів; за регіональним принципом та іншими параметрами. Ви в 1 клік зробите відбір пропущених дзвінків від нових контрагентів, яких поки що немає в базі, і отримаєте список потенційних клієнтів для першочергового обдзвону.
Впроваджуйте модуль телефонії «Журнал дзвінків і аналітика», щоб не втратити жодного клієнта!
Потрібна допомога з вибором автоматизації бізнесу?
Отримайте безкоштовну консультацію експерта INGENUM - дізнайтеся, як зробити свій бізнес кращим!