BAS Управління холдингом

"BAS Управління холдингом" – це сучасне рішення для автоматизації завдань, актуальних для груп компаній, які мають частково або повністю централізовані функції управління фінансами, закупівлями, звітністю та іншими процесами. Воно підходить для холдингів, де керуючі компанії та бізнес-одиниці відрізняються за галузевою належністю або використовуваними ІТ-системами.

BAS Управління холдингом

BAS Управління холдингом

SKU: 700.954.29
100
299
"BAS Документообіг КОРП" комплексно вирішує завдання автоматизації документального обліку, взаємодії співробітників, а також контролю та аналізу виконавчої дисципліни. Програма підтримує роботу кількох користувачів як у локальній мережі, так і через Інтернет. "BAS Документообіг КОРП" повністю відповідає законодавчим та нормативним вимогам щодо роботи з документами. Прикладне рішення та документація доступні українською і російською мовами.
Можливості BAS Управління холдингом
охоплює основні контури управлінського та регламентованого обліку холдингу
  • Бюджетування
  • Інвестиційні проекти
  • Лімітування і "фабрика платежів"
  • Централізоване управління закупівлями та договорами
  • Облік і звітність за МСФЗ
  • Інтеграційні можливості
  • Універсальні процеси
  • Універсальна фінансова звітність
  • Інструменти для управління ризиками
  • Бізнес-аналіз