Оновлення чат-ботів для BAS/1C*

Ще більше функцій для зручності
Автоматизація спілкування з клієнтами стала ще простішою завдяки новим можливостям чат-ботів від INGENUM. Тепер ваші менеджери мають усі інструменти для роботи під рукою, щоб забезпечувати якісний сервіс. Оновлення дозволяють максимально оптимізувати внутрішні процеси.

Нові функції чат-ботів для BAS/1C*, які покращують комунікацію

Відправка документів у месенджери
  • Відправка документів у месенджери
    Рахунки, накладні та інші документи можна надсилати клієнтам безпосередньо з BAS/1C* у декілька кліків. Жодних зайвих дій — все швидко, просто і зручно!
  • Переписка з клієнтом в BAS/1C* з документу "Замовлення покупця"
    Спілкуйтеся з клієнтами безпосередньо у відповідному розділі. Уся історія взаємодії синхронізується і зберігається в одному місці, що дозволяє уникнути втрати важливої інформації.
Коментарі в чаті, які не бачить клієнт
  • Внутрішні коментарі у чаті
    Залишайте важливі примітки або рекомендації для колег прямо в чаті з клієнтом. Ці коментарі бачить лише ваша команда, що гарантує конфіденційність внутрішніх процесів.
    Завдяки можливості залишати внутрішні коментарі, співробітники можуть швидко обмінюватися важливою інформацією або рекомендаціями щодо замовлення клієнта.
  • Гнучкі фільтри в месенджері
    Легко знаходьте потрібні діалоги завдяки розширеним можливостям пошуку.

    Це гарний помічник для швидкого пошуку потрібних діалогів за іменем, статусом чи ключовими словами. Забудьте про хаос у комунікаціях — працюйте швидше, відповідайте клієнтам оперативніше, підвищуйте їхню лояльність!
Модуль інтеграції з месенджерами для BAS/1C*
Забудьте про переключення між десятками програм та інструментів. Усе, що потрібно для комунікації, знаходиться в одному інтерфейсі облікової системи BAS/1C*!

З новими можливостями ваш бізнес стає ще ближчим до клієнтів, а процеси — більш оптимізованими. Оновлення модуля месенджерів забезпечує
  • підвищення якості обслуговування клієнтів;
  • пришвидшення роботи менеджерів;
  • якісне управління комунікацією та документацією.
Коли обслуговування стає швидшим, точнішим і зручнішим, клієнти відчувають більше задоволення від співпраці з вашим бізнесом. Це напряму впливає на їхню лояльність та готовність повернутися знову.
У бізнесі важливо не лише економити час, але й використовувати його максимально продуктивно. Наші модулі месенджерів/чат-ботів для BAS/1C* дозволяють автоматизувати ключові процеси взаємодії з клієнтами, підвищуючи швидкість і якість обслуговування.

Чи хочете дізнатися, як це працює у вашій сфері?
Запишіться на безкоштовну консультацію, і ми:
  • Розповімо, як наш модуль оптимізує ваші процеси.
  • Підберемо індивідуальні рішення для вашого бізнесу.
  • Відповімо на всі запитання та покажемо модуль в дії.
Замовляйте безкоштовну консультацію!
Відкрийте нові можливості для вашого бізнесу!
*Пропонуємо плавний перехід на BAS з 1С