To main content
 
малий бізнес
хорошоп
опенкарт
пром
розетка
епіцентр
олх
алло
нова пошта
укрпошта
прро
роботизація

CRM в програмах BAS

Готові рішення для автоматизації взаємовідносин з клієнтами та партнерами в конфігураціях BAS для України широко використовуються торгово-виробничими підприємствами та, особливо, їх інтернет-представництвами (інтернет-магазинами). Основна мета їх використання - підвищення продажів та масштабування обслуговування клієнтів та партнерів.
+380

Продукти BAS з CRM

15 600
Конфігурація
К-ть роб. місць
Комплексний підхід в автоматизації взаємовідносин на базі рішень BAS з вбудованою CRM і нашими доповненнями - готовими рішеннями eComm+
CRM в BAS: кожна конфігурація BAS має свої можливості та особливості роботи з CRM - радимо вам уточнювати наявність тієї чи іншої функціональної можливості перед вибором

Що є готового в типовій CRM

На прикладі типових можливостей
BAS Малий бізнес / BAS Small Business
  • Контакт-центр

    Контакт-центр включає в себе багато інструментів такі як:
    • робота з завданями та Лідами у списку
    • канбан-дошка з гнучким управлінням
    • робота з календарем (в тому числі Google)
    • дошки (особисті та командні)
  • Ліди та воронки

    Робота з Лідами:
    • робота з лідами у списку чи в канбан до того, як лід стане вашим покупцем чи замовником
    • завантаження лідів з зовнішніх джерел
    • конвертація лідів в контрагентів та контакти
    • можливість вилучення лідів та перевелення лідів в розділ неякісних
    • гнучке додавання необхідних етапів роботи з Лідами
  • Контрагенти та контакти

    Конфігурація дозволяє створення записів в довідники Контрагентів (покупців та постачальників, банків та інших служб), контактних осіб (можуть бути не зв'язані з контрагентами), а також будь-якої необхідної контактної інформації, яку, при необхідності, можна розширити своїми полями. Також можна визначати джерело залучення цього контракту і, при необхідності, аналізувати витрати на залучення.
  • Робота з подіями

    Система підтримує роботу з наступними подіями та їх планування, а при підключенні відповідних додаткових готових рішень автоматизацію процесу додавання будь-яких подій.
    Події, що підтримуються:
    • дзвінки
    • листи та СМС
    • зустрічі та записи на прийом
    • інші події
    Чат-боти для бізнесу
  • Замовлення та номенклатура

    Однією з ключових потреб кожного комерційного підприємства є конвертація лідів в успішні замовлення по яких пізніше надійдуть кошти на оплату і закриється угода. Не можливо також обійтись без гнучкого довідника товарів та послуг (номенклатури) без яких не обходиться жоден продаж. Великий внесок в збільшення продажів додають Набори, використання яких може перетворити вашу базу торгових варіантів в безліч унікальних пропозицій.
    Як правильно заповнювати Номенклатуру
  • Канали продажів і аналітика

    Серед доступних інтегрованих каналів продажу є:
    • обмін з сайтами
    • чат-бот для запису на послуги
    • контактні форми Google
    • аналітика і звіти
    Додатково можна підключити будь-яуі готові рішення eComm+ в якості додаткових каналів продажів
    Модулі eComm+ для автоматизації торгівлі
  • Додаткові сервіси

    Серед додаткових важливих можливостей CRM є можливості:
    • масового розсилання SMS або листів
    • правила визначення робочих процесів для автоматизації деяких подій, повідомлень тощо
    • шаблони Комерційних пропозицій та листів
  • Додаткові готові рішення

    Щоб розширити можливості вбудованої CRM в облікової системи ми пропонуємо також:
    • спілкування в популярних месенджерах та підключення чат-ботів
    • інтеграція з IP-телефонією компанії
    • автоматизацію та роботизацію рутинних операцій в обліковій системі завдяки модулю Роботизації MCBP+
    • інші готові інтеграції та сервіси
    Докладніше про роботизацію MCBP+
Досягайте цілей разом з CRM в BAS!
Будуйте міцні взаємовідносини з клієнтами та підвищуйте прибутковість бізнесу.
+380