Модуль інтеграції Чат-боту Телеграм з BAS / 1С

Повноцінний чат-бот Telegram з функціями месенджера не тільки підвищить лояльність ваших клієнтів, але й зробить прозорою комунікації, обслуговування ваших партнерів та замовників
Модуль eComm+ Telegram чат-бот для BAS / 1С
SKU: 700.954.29
100
299
Що вміє чат-бот Телеграм в BAS / 1C:
  • можливість спілкуватись через корпоративний канал боту з клієнтами, які "підписались" на бота
  • самообслуговування клієнтів згідно закладених сценаріїв (є готові сценарії і можна розробляти свої)
  • відправка текстових, голосових, фото-, відео-, файлів та інших типів повідомлень як через бот так і через месенджер
  • відправка різного роду готових повідомлень, шаблонів повідомлень з бази (також з вкладеннями)
  • можливість працювати через Тонкий клієнт та Веб-клієнт
  • переадресація діалогів на інших працівників
  • права доступу до діалогів (читання, відповіді, суперадміністратор)
  • приховані (службові) повідомлення, фільтри та інші зручні можливості
  • можливість приймання платежів**

---
* - мультимовність та перекладач для всіх ботів та месенджера встановлюється 1 раз і придбавати його для кожного чат-боту не потрібно!
** - очікується в наступних релізах (оновлення видаємо безкоштовно! установка оновлень нашими працівниками - платна)
!
Якщо чат-бот Телеграм працюватиме через WebHook, необхідний SSL-сертифікат для захищеної публікації та з'єднання через Web-сервіс (обов'язково використовується порт 443 або 8443).
Телеграм-бот також може працювати на самопідписних сертифікатах.

Для коректної роботи модуля, мінімальна версія сумісності платформи BAF / 1С вашої конфігурації, повинна бути не нижче 8.3.6 бажано 8.3.10 і вище.
Підписатися
© 2011-2023 INGENUM. Всі права захищені.
Розробник веб-сайту: INGENUM